l'incertitude d' heisenberg

(TELEPOPMUSIK, vilken fantastisk musik. Check it out!)

Jag har nog världens bästa mamma. Idag väckte hon mig med färskpressad juice på sängen. Hon hade försovit sig, men ändå tagit sig tiden till att göra juice. Hon är en fantastisk kvinna.

11.00 befann jag mig på bikramstudion, med ett stort leende på läpparna, glädje i hjärtat och en massa positiv energi. Jag var med om det bästa bikrampasset någonsin. Jag är så stolt över mig själv. För att jag hade en sådan enorm styrka idag. Det var första gången som jag fick beröm från någon av tränarna och det kändes helt underbart. Tack Oriana, för ett underbart pass! Och tack alla som var där och tränade med mig! Vilken fantastisk energi!

Efteråt åt jag lunch med mamma på vår favoritrestaurang, Izakaia Koi. Grönt te, misosoppa och sushi i skål.

Sedan åkte jag hem till Suss. Vi satt mest och glodde på teve, drack pärondryck och åt danska lakritskulor.

19.00 befann jag mig på restaurangen Johan P med mamma och fyra av hennes arbetskamrater. Det var svinigt kallt där inne, men maten var fantastisk så vi stod ut. Gott vitt vin, ostron, olika sorters musslor, torsk med potatis och saffranssås och creme bruleé till efterrätt.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: LIN

Åh vad maten låter god! Är sjukt hungrig!

2010-02-12 @ 01:02:33
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0