recycled air

(THE POSTAL SERVICE, världens mysigaste band)

Gillar mina fina musiktips inom parentes. Det är fint. Man ska sprida sin kärlek till musik tycker jag.

11.00 imorse befann jag mig på bikramstudion (igen). Idag var det världens finaste Joshua som höll i det. Det gick kanske inte lika bra som igår, men det är förståeligt. Jag är så trött i kroppen. Har ju i stort sett hårdtränat varje dag sedan i lördags. Så nu får det bli en liten paus de kommande dagarna. Alltså, långa promenader i det fina vädret och lite styrketräning om jag hittar mina vikter.

13.30 mötte jag upp med Suss. Vi gick till Arbetsförmedlingen. Vi tänkte egentligen gå på ett informationsmöte om en jobbmässa i Oslo, men det blev inte riktigt så. Vi kom dit, satte oss i soffan, kollade på människorna som gick in på mötet, tyckte de såg tråkiga ut och lämnade stället. Så vi gick och växlade min danska 50-lapp, köpte falafel och gick till Barista och drack latte. Sedan dreglade vi över skor på Vagabond. På väg till bilen gick vi in på Mäster Livs där Suss skulle handla lite. Där jobbade tydligen en av snubbarna som djade på Club Shiva i lördags, Matt With An S. Så jag gav honom en komplimang och sprang sedan vidare.

Väl hemma satt jag och Suss och tittade på roliga saker. Och så åt vi glass. Och lagade middag. Och åt smulpaj med bär. Och drack rödvin.

Nu har hon åkt hem och jag planerar lite inför helgen och resten av mitt liv typ. Så nu ska jag helt enkelt fortsätta med det. Och kolla på CSI.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: Karlastrid

Enjoy your website very much. Good job!

2011-10-10 @ 09:04:59
URL: http://karlastrid.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0