boby chéri

Idag kom jag igång igen efter ett oändligt långt uppehåll från yogan. Det har känts oändligt i alla fall. Drog mig iväg till yin yoga med Joshua på bikramstudion vid 13.30. Det var så värt det. Det var så underbart. Jag mår så bra i kroppen. Eller ja, nu sitter jag vid datorn och då sitter jag helt fel. Fast det har egentligen att göra med att jag inte kan sitta normalt på en stol. I vilket fall som helst, HELT UNDERBART.

På vägen hem hämtade jag upp Milla. Vi åkte till Malmborgs och handlade nödvändigheter och sedan vidare hem till mig. Man skulle kunna säga att vi använde eftermiddagen/kvällen till att utnyttja mina tvångstankar och besatthet av listor och organisering till att trycka på hennes on-knapp. That's what friends are for. Åt snabbnudlar och gamla scones under tiden också. (Igår köpte jag tio paket snabbnudlar för 25 kr och i söndags bakade jag scones)

När jag kört hem Milla åkte jag hem till världens bästa Suss för att peppa till henne och kolla på dåliga MTV-program.

Väl hemma igen gjorde jag mangosmoothies och tittade på "American Pie: The Book of Love".

Nu sitter jag här och lyssnar på Emily Loizeau.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0