poker face

Har haft världens mysigaste dag med Nanne. Hon kom hit tidigt imorse. Jag bjöd på kaffe och nybakade scones med bara smör. Satt och pratade, kollade i skolkataloger och lyssnade på The Knife. Vi åkte in till stan. Handlade rökelse på Mandala. Tittade lite på second hand. Förbjöd oss själva att gå in i övriga klädaffärer. Drack mangolassi och ingefärste på Simpan. Drömde om töjningar igen. Dessutom kände jag mig ovanligt tjusig i min svarta kappa och svarta portföljeliknande väska.

Vinkade hejdå till Nanne på centralen och åkte hem. Tittade klart på Scrubs-boxen. Bra, nu tar inte det upp min ovärdefulla tid längre. Nu har jag en dålig dag helt enkelt. Har ätit en god middag, men det hjälpte inte. Jag känner mig bara allmänt ledsen och nere. Ett poker face hade varit bra att ha. Då slipper man alla frågor och peptalks.

Strax är det P3-guldgalan. Det känns fint i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nicolasadine

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-08-29 @ 08:44:19
URL: http://nicolasadine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0