en inte helt så vanlig måndagkväll

För exakt två månader sedan var jag 19 år och 3 dagar gammal.
Det var då.
Nu är det juni och så kallad sommar.
Jag har en massa fjärilar i magen och är nästan aldrig hemma.
Jag sitter här i en lägenhet som inte är min, med två fina katter och väntar på att en fin människa ska komma hem.
Grannarna har fest och jag önskar nästan att jag var bjuden.
De lyssnar på mysmusik, spelar trummor och leker med eld.
Även fast vädret kanske inte är så lovande alltid, så har jag i alla fall invigt juni och sommaren med en fantastisk roadtrip till Göteborg med världens finaste vän, Nanne.
Vill man veta mer om den så bör man ju läsa hennes blogg, för hennes sammanfattning är helt fantastisk den med.
Söndag natt, då sitter jag och Nanne på flyget till Rhodos.
En vecka av solsken, bad, dans, drinkar, shots, roadtrips och karaoke.
Dessutom är jag numera gaddad.
Nu säger jag PEACE & KRAM för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0