drowning in those eyes

(ANE BRUN)

Mitt liv är fyllt av det mesta just nu och det känns helt fantastiskt.

Det är nästan två veckor sedan jag skrev av mig sist. Jag har hunnit med en hel del sedan dess.

Idag har jag haft en ledig dag för första gången på länge. Det är också första dagen på länge som jag tillbringar med mig själv endast. Ibland kan det vara rätt skönt. Imorgon åker jag till Stockholm på valberedningsmöte.

Under tågresan kommer jag sysselsätta mig med löjliga tidningar och att sakna visst fint folk.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: Torkelhedda

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-04-15 @ 11:12:18
URL: http://torkelhedda.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0