urfa'nin kalesine

Igår var det tisdag och en rätt så bra sådan.
10-12 var det föreläsning i sanning, kunskap och vetenskapliga prövningar.
Efter det stack jag hem till Mimmi som bjöd på kycklingtortellini med ostsås och tomat- och avocadosallad till lunch.
Satt i hennes korridor och pluggade en stund, men det slutade med att vi satt i fönstret, kedjerökte och tittade på serier istället.
17.00 var det dags för föredrag, men jag och Mimmi hade hunnit med vars två öl/vin innan, så fokus var inte på högsta nivå.
Efter föredraget gick alla faddergrupperna iväg till Kalmars Nation där vi åt och drack gott.
Vegetarisk korvstråganoff (ja, så stavas det på Kalmars), toscakaka och en jävla massa riktig cider.
Blev lite full och psyket mådde inte så bra.
Idag ska jag försöka se livet på den ljusa sidan.
Det är värt det.
En härlig dag på Ribban i juli.

Kommentarer
Postat av: LIN

leka en lek med mig någon dag när du har tid flickn lilla?

2010-09-08 @ 12:54:49
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0