cerebral tremolo

Dagen blev väl inte riktigt som planerat.
Helt plötsligt befann jag mig på jobbet 3,5 timmar tidigare än vad jag egentligen skulle.
Så får det bli ibland när det krisar sig, men det är det värt.
Med film, fika och disco så går tiden snabbare.
Dessutom är det superdupermysigt att komma hem till vovvarna.
Annat som är fint i vardagen är när man kör den långa vägen hem bara för att himlen är så vacker.
Tyvärr tror jag inte att jag lyckas komma igång med bikramyogan den här veckan eller.
Så blir det när man haft mycket semester och ska komma tillbaka till vardagslivet.
Det tar tid och kraft.
Jag vill tillbaka till Ozora.
Tack.
Jag hade gärna åkt tillbaka till Rhodos också. Jag saknar Nanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0