en torsdag på sommarveckan

Fullt upp har man haft hela veckan, men nu sitter man i en liten håla utanför Katrineholm på Sommarveckan '11 med Sveriges elevråd - SVEA. Min sista sommarvecka i organisationen. Det är jag rätt säker på. Jag har en väldigt melankolisk känsla i mig. Tänk att denna organisationen har varit något av det största och viktigaste i mitt liv sedan våren 2005. Det är helt galet. Utan Sveriges elevråd - SVEA hade jag inte varit den personen jag är idag.
Jag inleder mitt sista verksamhetsår i organisationen nu och det känns fantastiskt att se alla de nya guldkornen vi fått hit. Jag kan inte låta bli att drömma mig bort och tänka på hur mycket de kommer växa, bara under denna veckan.
På hemmaplan så fyller världens finaste Anna 22 år idag. När jag kommer hem till Skåneland igen så ska hon få sina presenter minsann. Hon är fin.
Tänk om Nanne hade kunnat ha det såhär gött nu när hon har haft lunginflammation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0