förlåt min jord, förlåt

Åh, jag har haft en så himla mysig helg med min lillasyster.
Hon kom hem till mig igår förmiddag.
Vi åt en god lunch som Mimmi lagade, spelade Uno, rockade rockring och hoppade längdhopp i vardagsrummet.
15.30 var det dags att se "Bilar 2" på bio och den var hur bra som helst.
Vi tänkte egentligen äta middag på restaurang, men vi var så mätta efter alla popcorn så vi tog bussen hem.
Väl hemma åt vi varma mackor och tittade på "Lejonkungen".
Idag har vi ätit pannkakor till frukost och hängt på lekplatsen.
Nu har hon åkt iväg på kalas och jag ska när som helst bege mig mot bikramstudion.
Ikväll ska jag färga håret för imorgon blir jag skolflicka och då måste man vara fin.
Såhär snygga var Hanna och jag en morgon på Sommarveckan förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0