oproffesionell

Nu var det måndag igen och det enda jag kan filosofera över är hur snabbt den här "sommaren" har gått.
Dock så är det ju faktiskt en fantastiskt bra måndag eftersom min älskade Nanne fyller 23 år gammal och det är inte varje dag det händer liksom.
Nu blir det jobb hela dagen och förhoppningsvis lite firande av min tjej ikväll.
Hon måste ju få öppna sina födelsedagspresenter och kanske dricka lite öl.
Det tycker jag i alla fall.
Ikväll får jag dessutom sällskap av min gamla arbetskollega Linus från Alla Olika Alla Lika och det är ju rätt trevligt med tanke på att vi inte har träffats på sisådär en evighet.
Annars så saknar jag mest Bobby idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0