arvikafestivalen '07

Herregud, jag tror nog att Arvikafestivalen '07 var min vildaste festival någonsin.
Jag var 16 år gammal och konstant påverkad.
Infected Mushroom spelade och det var helt galet.
Jag blev jagad av ett gäng arga punkare för att jag dansade till deras joddelmusik och vägrade betala de 5 kronor som de tyckte att jag skulle göra.
Vårt camp blev bara mindre och mindre, för att alla åkte hem, men jag hade med två tält och det var ju bra när vissa vänner blev utslängda från andra camp.
Jag hade konstiga dreads som var både blonda, svarta och rosa.
Hela campet sprang runt med ett reflexhalsband i form av en katt hela veckan.
Jag sprang runt i mina extrema baggyjeans, blå hiphopkeps och skitade ner en vit hoodie redan första dagen med makrill.
Jag hittade en fin vän vid namn Tobias i Camp Nice.
Jag blev av med oskulden sista natten till en snubbe vid namn Alex som såg ut som en ung och oerhört sexig Johnny Depp.
När Scissor Sisters spelade följde jag med en snubbe jag trodde jag kände tillbaka till hans tält och hånglade. Då kom jag på att jag aldrig träffat honom förut.
Var livrädd för syntharna i campet bredvid oss, fast att de egentligen var snälla och ville att jag skulle se Apoptygma Berzerk med dem.
I vårt camp bodde även ett par tvillingar som sov på en luftmadrass inne i sitt tält och två extremt stereotypa flator och en extremt stereotyp bög som en gång snubblade över mitt tält och ramlade rakt ner i en lerpöl med huvudet först.
Levde som vanligt på donuts, snabbnudlar och langos och bajsade en gång på en vecka.
Det hände säkert en massa annat sjukt och roligt, men jag var säkert för full för att komma ihåg det.
Det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0