red herring

Alltså, jag har nog aldrig varit såhär excited inför en vanlig lokal utbildning med Sveriges elevråd - SVEA.
Detta kan bero på flera olika faktorer:
  • att två av mina bästa vänner ska utbilda med mig
  • att jag ska åka nattåg, för det är mysigt och man sover så bra när det gungar
  • att jag ska åka en massa tåg med mina bästisar
  • att jag ska få köra bil i ingenstans med en bästis
Nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan påbörja min resa.
Efter utbildningen drar jag till Stockholm och hänger med en massa gamla rävar och en massa nya utbildare.
Kommer hem på söndag igen.
PEACE.
Ni älskar mina två finnar, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0