tentaskrivande, dag 6

Det märks att man har blivit en trekkie när allting måste vara logiskt.
Det första som är logiskt är att jag skriver av mig här nu eftersom tentan ska vara inne om mindre än 19 timmar.
Det är även logiskt att jag ökar tempot i mitt tentaskrivande på grund av det.
Har precis hällt i mig en liten kanna kaffe och hoppas på en snabb verkan.
Motivationen är inte lika stark när Mimmi bara ligger under ett täcke i soffan och glor på teve.
Orättvist.
Fast nej, hon är ju inte helt frisk, så egentligen är det ju rätt så rättvist.
Skulle egentligen vara på möte på jobbet nu, men det blev inställt, men jag får betalt för två timmar ändå.
LYX.
Funderar på vad min morot i slutspurten på tentaskrivandet ska bli.
Vodka eller kaksmet?
Mindre fokus på föda.
Mer fokus på politiska system och sammanlänkande statsskick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0