alabama song, whisky bar

Jag lyckades jobba 8-16 idag.
Efteråt åkte jag hem till papi och familjen.
Vi åt pizza på den lokala pizzerian i Klagshamn (det börjar likna ett riktigt samhälle).
Annars hängde jag och Tovatotten mest i trädgården trots lite regn.
Låg och kramades och käkade godis.
Åh, jag älskar att ha en lillasyster.
Det är dessutom fint när hon säger: "Nicke, ska du ha barn? Varför är din mage så tjockis?".
Man ska vara ärlig.
Jag skyller på pizzan.
Tycker dessutom det är fint när papi ringde mig tidigare idag när jag var på jobbet för att berätta att han tänkte på mig för att han hörde låten "Dreadlock holiday".
En jävla massa dreads, men inte så mycket holiday dock.
MEN SNART.
En vecka kvar till Grekland och fyra veckor kvar till Ungern.
Nu är jag ensam hemma.
Mami har åkt till Åhus för att titta till mormor och morfar.
Jag saknar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0