xxi. wiek

Åh, vilken bra dag.
Jobbade 7.30-13.00.
Därefter körde jag ut till Ilstorps Kyrkby för att träffa hela tjocka släkten och fira att farmor och farfar har varit gifta i 60 år. Helt galet, men åh, så fint!
Fint väder, god mat, fin familj och så vidare.
Tror det finaste var när farmors storebror Folke kom fram till mig och sa att jag hade en fantastisk personlighet som smittade av sig eller i något i stil med det samtidigt som han tog ett fast tag i några dreads. Fick dessutom träffa det lilla tillskottet i familjen, min kusin Paulinas nyfödda dotter Juni. Så himla söt! Här kommer alla moderskänslorna på en och samma gång. Ge mig en snygg man och en tjock mage nu tack.
Släktkalas! Paulina med Juni i famnen, Christopher, Matilda med Tova framför sig, Emilia, jag och Märta. Dock saknar vi några kusiner, men så får det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0