det löser sej

En trevlig tisdag.
Jobbade 11-21.30. På dagen åkte vi till Lund och hade midsommarfest tillsammans med två andra fritids för funktionsnedsatta barn och ungdomar. Det var hur trevligt som helst med mat, tipsrunda och dans runt midsommarstången. Jag kommer inte ens ihåg när jag dansade runt midsommarstången senast. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på midsommar förra året?
Min kväll tillbringade jag i soffan framför "Forrest Gump". Satt och funderade på om det kunde vara första gången jag såg den. Mycket möjligt. Fantastisk är den i alla fall. Speciellt på VHS.
Nu ska jag snart återvända till värmen i bikramstudion för första gången på hur länge som helst. Åh, vad jag har saknat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0