kantum

Jag har trots motsättningar haft en väldigt mysig dag i stan med Nanne.
Införskaffade den vackraste klänningen, eller snarare kaftanen jag någonsin skådat. Införskaffade även en gul bikini och lite nytt sminktjafs. Åt lunch på Basement. Njöt av en Redfellas-juice vid kanalen och blev överraskad av Tore som påstår att han kommer från Härjedalen, men vi vet ju alla att han egentligen är från Rumänien. Tog en ischai med Hanna, Milla och William på Barista, ett kärt återseende.
Solen har skinit hela dagen och jag har sprungit runt i en kort, blommig klänning. Precis som det ska vara.
18.00 var jag i parken och yogade. Helt underbart!
Nu är jag hemma och myser i min nya vackra skapelse och då pratar jag inte om bikinin.
Mami och jag har nu kollat klart på allt extramaterial som fanns på allra första säsongen av "Star Trek". Till det hade vi sparris, fiskpinnar, tomat, mozarella, basilika och kall glögg. Inte helt fel.
Såhär snygg var jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0