space for bass

Så, igår. 9.30 var jag på bikramyoga för Eleonora och det gick ännu bättre än förra gången. Känner mig starkare och starkare för varje dag som går. Sedan drar man till Rhodos i två veckor för att njuta av sol, bad, margaritas och kalamaris och så kommer man hem och så får man börja om på nytt igen, men det är det värt!
Efter yogan jobbade jag, det vill säga satt i parken, spelade Uno, lyssnade på musik och njöt av jordgubbar, körsbär och Yoggi Yalla. Hann även med en fika på det där mysiga cafeét mitt i parken bakom slottet.
På kvällen hann jag ta ett andra dopp i havet med mami innan jag tog på mig världens vackraste kaftan och cyklade in till Limhamn där jag åt middag med fina Johanna på Nama. Ett perfekt sätt att avsluta en onsdag.
Nu är det alldeles för tidig morgon och jag är alldeles för pigg och ska snart dra till jobbet.
Fina Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0