buzz

Vilken awesome helg i Stockholm alltså!
I fredags satte jag mig i den lilla Fiestan tillsammans med fyra fina vänner och så var vår roadtrip i full gång.
Vi var inte framme hos Tebe förrän närmare midnatt, men det gjorde ingenting.
Vi gick till Skeppsbar och dansade ändå och FJ blev attackerad av en läderbög.
På lördagen vaknade vi glada och utmattade.
Efter en kopp kaffe och ett par mackor åkte vi in till stan och promenerade runt.
Shopping på Zapata och några timmars häng på Café Hängmattan.
Väl hemma hos Tebe igen var det dags för festen att komma igång igen.
Det var dags för oss att ta oss ut till UBVs fest In Search of Logos utanför Norrtälje.
Mitt ute i ingenstans alltså.
Det var så värt det!
Stannade till tidig morgon och dansade som galningar.
Det är fanimej ett under att vi lyckades ta oss hem till Skåne genom klass 3-stormen som dök upp.
Nu är det helt plötsligt tisdag.
Igår skrev jag min första salstenta och idag/imorgon ska vi pitcha bröllopet.
Dagarna går snabbt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0