en känsla

Åh, vilken fin helg jag har haft.
Fredagen bjöd på klassfest på Rönnen. Jag tog mig och Johanna till final på beer pong och lärde mig att nästa gång vi spelar så ska man inte dricka gin & tonic. Jag och Jens gick vilse inne i byggnaden och det var ju spännande, men av någon anledning lovordade han mig ändå.
Igår var jag och Nanne på inflyttningsfest hos Andreas. Vi hade skrivit ett fint rim om hippies och dvärgar. En hel del folk från klassen, men även en hel del danskar och det är ju alltid spännande. Det blev till sist en vända till vårt älskade KB.
Snart kommer mormor och morfar hem från Spanien. Så himla skönt, jag har saknat dem.
Imorgon kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0