flera meter kort

Jag har haft en fantastisk helg.
I fredags umgicks jag med världens bästa Emmy, Mimmi och Tebe.
Vi förfestade hemma hos mig och helt plötsligt hamnade vi på Klaffbron, som mycket väl skulle kunna bli det nya stammisstället.
Lördagen tillbringade jag i min soffa framför Balthazar.
På kvällen åt jag mjölbaggepizza och myste med Anna, Rodde, Sofia, Pelle, katten Kajsa, lilla bebisen i Sofias mage (Rune kanske?), Prins Fredrik och Björn.
Så himla fint.
Igår hängde jag i stallet med min lillasyster och papi och så hängde jag i mitt kök hela kvällen och pysslade med raw food.
Håll tummarna för att mina syrade grönsaker inte börjar mögla.
Idag är det ny vecka och jag har ätit raw halloncheesecake till frukost.
Jag gillar det.
Nu kör vi.
Med en förkylning i bagaget.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fan, har du också blivit förkyld? Det kittlar i halsen och man känner sig allmänt död och trött? fail!

2011-11-07 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0