I stand here still

Värsta intensiva förmiddagen för en småförkyld brud alltså.
Började alldeles för tidigt med en väldigt underhållande introduktion till juridik och fortsatte därefter med en smårolig föreläsning i teckensnitt och teckensnittshantering.
Vid lunchtid satt jag på bussen hem och kände mest för att falla ihop i en hög.
Lyckades ta mig hem där jag kröp ner i soffan med en lätt lunch, raw halloncheesecake och vatten framför ett av avsnitt av tredje säsongen på "Förhäxad" (som är en av världens bästa men mest B serier, I love it!).
Därefter lyckades jag somna i några timmar.
Man har ju dessutom världens bästa mamma när man vaknar till och inser att hon köpt en ny värmekudde till en.
WIHO.
Nu ska jag snart äta kronärtskocka och sedan ska jag och finaste Anna till Raw Food House för en tredje kurs.
Den här gången ska vi lära oss att göra raw godis och desserter, HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0