blind date

Åh, vilken härlig höst vi har.
Alla dagar är så himla vackra.
Jag önskar bara att jag hade mer tid att åka ut i naturen och njuta.
Fast jag är rätt nöjd ändå.
Plugget är bäst (fast väldigt stressigt), jag ska få glasögon och om EXAKT två månader sitter jag på ett plan till Indien.
Vad jag ska göra där (förutom att skriva hemtenta) är väl inte så himla välplanerat, men det löser sig.
Det gör det alltid.
GÖTT MOS och sådant där.
Såhär snygga var i alla fall jag, Amanda och Andreas på den perfekta torsdagen innan Postutbildningarna '11 körde igång. Oerhört lyckad träff. Jag är stolt, över allt och alla inblandade. Bara så att ni vet. Ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0