sarah saturday

Hoppsanhej, så hamnade man helt plötsligt, helt random i en lite punkigare period.
Det var ett tag sedan.
Jag gillar det.
Alltså!
Jag är så efter i skolan att det är helt galet och jag har oerhört stora svårigheter med att hitta mitt fokus och tiden.
Det är svårt att hitta balansen mellan privatlivet och studierna.
Samtidigt som man gärna vill ha en lovande framtid, så vill man inte stå där utan familj och vänner när man väl kammat hem drömjobbet.
För mig är det viktigare att de nära och kära finns där.
Så det så.
Idag händer det mycket.
Ska försöka klämma in lite plugg däremellan också.
Mellan studiebesök på tryckeri, bikramyoga och raw food-kurs.
HURRA.
På Postutbildningarna hade vi ett fett coolt disco där min kära vän Mathias djade. Snubben på bilden heter John, men kallar sig hellre för Skoter. Vi rockade loss på dansgolvet hela kvällen. Fett coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0