carousel

Vår första gästföreläsning var hur bra som helst och det visade sig att han som höll i den var en bekant till mig.
Efteråt åt vi lunch på skolan och begav oss sedan ut på stan för att fixa det sista inför kvällens äventyr.
När vi var klara följde Johanna och Vincent med mig hem där vi gjorde oss snygga, förförfestade och åt middag.¨
Förfesten ägde rum hos Timothy i vår klass och det var hur nice som helst.
Jag tror jag är lite kär i min klass, åtminstone den tredjedelen jag hängde med igår.
Maskeraden ägde rum på Kårhuset.
Alla var supersnygga och vi skakade rumpa.
Taxiförbudet är över.
Jag tog en taxi hem.
Nu måste jag fan komma igång med denna dagen.
PUSS.
Såhär snygga var Vincent, Johanna och jag innan maskeraden igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0