kvinnoförakt

För det första, så är jag rätt så upprörd över att jag missade Hoola Bandoola Band på Malmöfestivalen.
För det andra känner jag mig rätt förvirrad i skolan, men det ska nog bli bra i mitt huvud snart.
Igår efter föreläsningen i digita bilder var jag inne på världens bästa Vagabond och la undan ett par kängor som jag ska hämta idag = GLAD TJEJ.
Var även på bio och såg "Jag saknar dig".
Jag grät så mycket att jag fick huvudvärk.
Grät hela bussresan hem.
Grät egentligen tills jag kom hem, fick mat och tittade på Star Trek.
Så kan det bli.
Idag har jag föreläsning i organisationsformer och jag är inte förberedd alls eftersom min kurslitteratur inte kommit ännu.
Den ska tydligen vara på väg.
Ikväll ska jag hänga med världens finaste vänner.
PUSS.
Såhär snygga var jag och Prins Fredrik på stampet i lördags.
Tyvärr så kan han inte hänga med oss ikväll och det är ju rätt kasst egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0